Aura

Apakah Aura?



Salam kepada pembaca blog saya.Disini saya ingin berkongsi aura saya bersama-sama anda...
Aura merupakan medan tenaga biologi , ataupun medan psikik yang menyelebungi semua makhluk. Ia juga boleh dianggap sebagai sebahagian dari fizikal badan manusia. Saiznya berbeza ,dari
beberapa inci ke beberapa kaki di semua arah dan merupakan pancaran dari badan kita.
Aura sebenarnya terdiri dari 7 lapisan , di mana lapisan luaran berkaitan dengan jiwa dan roh,manakala lapisan dalaman berkaitan dengan minda, emosi dan kesihatan.Ia berkait rapat dengan kesihatan fizikal badan mempengaruhi kekuatan dan saiz aura kita. Ia juga dipengaruhi oleh unsur luaran dan warnanya berubah mengikut keadaan mental, emosi dan fizikal seseorang.



Kesan Minyak Wangi Auralife ke atas Medan Tenaga Badan Manusia

Menurut kajian pakar aura setiap sel dan organ di dalam satu organisma memiliki kadar getaran yang tersendiri di dalam spektrum elektromagnetik. Inilah yang merupakan auranya. Bila aura ini diganggu oleh pengaruh luaran dalam bentuk elektromagnetik yang berbahaya (membawa penyakit), dan gelombang luaran ini tidak disingkirkan oleh badan organisma tersebut melalui penyembuh diri (self healing), hasilnya adalah berlakunya organisma itu akan jatuh sakit. Bila berlaku kejadian begini , aura organisma itu jelas menunjukkan ketidakseimbangan. Hanya bila gelombang berbahaya ini disingkirkan , sel–sel organisma tersebut boleh menggunakan proses penyembuhan diri untuk mencapai keseimbangan dinamik dalam auranya. Apabila ini berlaku, organisma tersebut akan mencapai tahap kesihatan yang optimum semula.
Pendek kata, apabila seseorang itu mengalami tekanan hidup ataupun sakit,badannya diganggu gelombang luaran yang membawa penyakit.hanya apabila gelombang tersebut disingkirkan atau dinuetralkan,badannya boleh pulih.
Produk Auralife membantu menentang dan meneutralkan gelombang berbahaya,secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat. Harus diingat produk minyak wangi Auralife lebih kepada wangiannya. Jika anda mendapat kesan yang baik , mungkin sampai ketahap memulihkan pelbagai masaalah(penyakit) atau menentang dan menuetralkan gelombang berbahaya secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat dan bertenaga. Jika berlaku begitu itu adalah kehendak Allah(tuhan) Auralife hanya merancang , berusaha dan beriktihar.(insyaAllah)

Apa tunggu lagi mari dapatkan aura hanya dengan memakai pewangi dari keluaran ZZ AURA ANAK MAMI...SAYA DAH MENGGUNAKANNYA DAN SECARA TIDAK LANGSUNG SAYA JUGA ADALAH SALAH SEORANG AGEN JADI ANDA BILA LAGI...

Selain menggunakan produk ini anda juga boleh menjadi salah seorang USAHAWAN.
Untuk menjadi ahli hanya cuma bermodalkan RM240.00 dan anda diberi sebanyak 15 botol dalam satu kotak pewangi.Satu botol anda boleh menjualkan dengan harga RM30.00.
Jangan risau anda boleh mendapatkan pulangan modal,tidak rugi percayalah sebaliknya jika ada rezeki dan juga usaha kerajinan anda pasti dibalas...ALLAH MAHA ADIL...

Ada sebarang pertanyaan cuma masukkan di ruangan catatan pembaca...

No comments: